Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JL

uumaa

10. 10. 2012 16:50
Autorko

R^

0 0
možnosti
OF

rachitico

10. 10. 2012 10:35
Mně se nejvíce líbily mosty

zvláště ten řetězový, Lanchid, Sechenyiho.Pak ještě projížďka po Dunaji. Budovy honosné, skoro vše však je 19.století, pískovec je už černý, podobné je to v Dráždanech. Ale celkem seto  dá, jel jsem i taxíkem, od Rakoczyho

mostu na hrad,stálo to asi 160 Kč, zpátky jsme jeli od nějakého hotelu jen polovinu cesty a stálo to 400 Kč.

Byl to nějaký taxík co stál před hotelem / Mariot ?/, asi 5 minut jsem stáli před nějakým obchodem. První taxík nám zavolal čišník, neboť jsme si tam dali oběd za 1000 Kč, auto skromnější ale cena dobrá.

Osobně ale není nad Řím.... to je teprve nádhera. Karma :-P

0 0
možnosti
OF

rachitico

10. 10. 2012 11:08
Re: Mně se nejvíce líbily mosty

Vamhaz je celnice. Korut ? okruh ?

0 0
možnosti
PB

technik4

10. 10. 2012 10:14
Hezký

Opravdu hezky napsáno. Už jsem tam dlouho nebyl, a chystám se. Taky už dlouho. Pokládám Budapešť za jedno z nejkrásnějších měst. Jenom bych - jako starší ročník - ještě zdůraznil možnost návštěvy  termálních lázní - a to jak těch vyhlášených Rudás ferdö, pod vrchem Gellert (myslím, že záběry z nich byly i v nějaké Bondovce.) Tak i Seczény, ty jsou pod  otevřeným nebem, jede se tam tuším nejstarším metrem v Evropě. Jinak jsem měl zkušenost že veřejná doprava vynikající, šlo koupit lístek na celý den a ten se vztahoval i na příměstskou vlakovou dopravu. Tak bylo možné navštívit i zbytky Římského osídlení . Aquincum se to tuším jmenovalo... :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 26
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1125x
Je mi 23 let, pracuju, ve volném čase maluju a občas taky něco napíšu :)

Seznam rubrik