Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ÚNV

úplně nová Viktorka

10. 12. 2010 12:33
potkala jste ty,

kteří se učí na kuchaře a neopustili vzdělávací proces při první příležitosti, zřejmě tedy nepatří mezi ty nejhorší, že...Promluvili jazykem, kterým mluví většina učňů a středoškoláků....Musel to být strašlivý zážitek.

0 0
možnosti
L5

Livrak 5

10. 12. 2010 12:29
Souhlasím s Anti......

Potkávám je ve velkém množství, denně. Jediný o čem se baví jsou peníze. Kdy ti končí mateřská, kolik dostáváš na sociálce, na co máš právo, co ti musí dávat a podobně. Nikdy jsem je neslyšel mluvit o tom kam pojedou na dovolenou, kde byli na vejletě, jestli pujdou do lesa na houby, nebo na procházku o sportu nemluvě. Nevidim žádnýho co by jezdil třeba na kole a sportoval.

0 0
možnosti
IB

isabell

10. 12. 2010 12:32
Re: Souhlasím s Anti......

A to já už TŘI  na kole jet viděla- bohužel vždycky to bylo moje kolo- jednou mi přeštípl opradu tlustý zámek a dvakrát mě z něj skopli ;-€ 

Další už jsem si nepořídila, koupila jsem si radši brusle, ty nazouvám a sundávám doma, až za zavřenými dveřmi ...

0 0
možnosti
A

acotakhle

10. 12. 2010 12:26
Milá slečno, podle Vašich vlastních slov jste

"objevila kouzlo psaní". Dobrá, zkuste ale ještě objevit kouzlo slohu a pravopisu. S obsahem článku souhlasím, až na to, že "podobné názory má naprostá většina studentů středních škol a učilišť, bez ohledu na menšinu nebo majoritu", jak už se zde vyjádřil pedr64.

0 0
možnosti
ŠB

stařec bez moře

10. 12. 2010 12:22
Četl jsem o tom taky.

Psali tam, že v naší společnosti panuje vysoký extremistický potenciál. Proč? Že se nám něco nelíbí. Třeba, že někoho po léta živíme a on si z toho udělal životní styl? Kdyby se aspoň choval jako chudý příbuzný a nevyskakoval, neokrádal, nerušil. Nelíbí se mi věcí víc. Třeba, že politici kradou. Nejsem anarchista. Psí exkrementy na chodnících. Psy mám jinak rád. Smrdící komíny u sousedů, když sám topím plynem a oni by také mohli. Prostě ONI jsou jedním z toho, co se mi nelíbí a žádný extremista nejsem.

0 0
možnosti
IB

isabell

10. 12. 2010 12:29
Re: Četl jsem o tom taky.

R^

0 0
možnosti
VK

bloger-Vladimír Kroupa

10. 12. 2010 12:22
.

V jednom se mýlíte - takovým podobným stačí, když umí počítat...

0 0
možnosti
A

acotakhle

10. 12. 2010 12:28
Re: .

Joooooooo, a umí to velice dobře...

0 0
možnosti
X

xy11

10. 12. 2010 12:20
intelektuální rozhovor

Chtěl bych jen připomenout všem, kteří rozebírají způsob, jakým rozmlouvají dva mladí lidé o nutnosti výuky českého jazyka,že jsem byl svědkem daleko ostřejších a vulgárnějších rozhovorů mladých lidí a světe div se, NEBYLY TO ROMOVÉ. A co teď. Co s tou nevychovanou a netolerantní většinou?

0 0
možnosti
OS

Naivní volič

10. 12. 2010 12:43
Re: intelektuální rozhovor

Jste si zcela jistý, že to bylY nebo nebylY romové ?  ;-D 

0 0
možnosti
OS

Naivní volič

10. 12. 2010 12:18
Podobný zážitek

si odnesete téměř pokaždé, když se s nimi setkáte. Až na pár výjimek těch opravdu slušných (a těch si vlastně člověk ani nevšimne, protože splynou s ostatními občany a nijak je nezaregistrujete, ani vám tím pádem nevadí) se všude chovají způsobem, který neumím přesně nazvat - neslušným, hrozným, primitivním, necivilizovaným ? Měl jsem možnost někdy v polovině 80 let navštívit jednu rodinu v cikánské osadě na Slovensku. Myslím, že ani Emil Holub při návštěvě domorodého kmene kdesi uprostřed Afriky neměl tak zdrcující zážitek. Stejný zážitek popsali novináři o deset let později u nás ve středočeském městě, když se soc. pracovníky navštívili činžovní dům obývaný Cikány. V člověku vyvstává jen hnus, odpor, zloba, nenávist a spousta otázek : proč, kdo za to může, jak je to možné v 21 století, jaké je řešení ?

0 0
možnosti
ŠB

stařec bez moře

10. 12. 2010 12:13
měla jste hluboko smeknout.

V podstatě měli pravdu a tak to i dříve fungovalo. Kdo se učil, pracoval pod dohledem mistra a nic ostatního se nedozvěděl. Kdyby všichni ostatní byli takoví a dokázali se vyučit a pak v oboru pracovat tak si oddychneme.

0 0
možnosti

lost

10. 12. 2010 12:10
češi propadají třídní nenávisti

..já totiž mám na cikány štěstí, jsou to lidi který se sebou nedaj vorat, jsou to dobří kamarádi a kolegové, ano , přiznávám, že v chudších oblastech republiky si dávám majzla .

0 0
možnosti
KP

CatherineP

10. 12. 2010 12:13
Re: češi propadají třídní nenávisti

taky jsem na ně měla štěstí, proto jsem se jich vždycky zastávala... za poslední rok jsem ale potkala taková individua... neřikám proto, že jsou všichni špatní, jen už nevěřím, že většina je dobrá

0 0
možnosti
JN

Yesname

10. 12. 2010 12:06
A to jste se

setkala s výkvětem inteligence onoho etnika. Jaké procento je alespoň vyučených?

0 0
možnosti
  • Počet článků 26
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1125x
Je mi 23 let, pracuju, ve volném čase maluju a občas taky něco napíšu :)

Seznam rubrik