Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

GaBriela39

10. 12. 2010 15:10
a to je všechno ?

před dvaceti lety jsem taky v buse v neděli večer cestou na intr s ostatními dělal bugr, pouštěl si nahlas muziku co nikoho nezajímala a řešili na co je dějepis a čeština když budeme stavět ....

a to jsem bílej heterosexuál, takže jiný příklad té proradné pakáže prosím.

0 0
možnosti

isabell

10. 12. 2010 14:56
...

Jsem z toho krapet v šoku, prozatím mě, než sem si to pořádně uvědomila, smázli za sprostý slovíčka, byť to bylo třeba i pod blogem, který byl celý o psích ehm exkrementech a tedy se diskutovalo taktéž přísně k tématu, to jsem nějak pobrala, ale toto tedy nee, zaslala sem si i stížnost. Sice nejspíš bez šance, ale aspoň mám trochu lepší pocit ;-)

0 0
možnosti

Livrak 5

10. 12. 2010 14:58
Re: ...

Taky jsem si zaslal stížnost. To už je vrchol tohle.

0 0
možnosti

zdeseny obcan

10. 12. 2010 14:54
jestli je tohle to nejhorsi co vas potkalo

tak jste hodne stastna to zena.

0 0
možnosti

misaviki

10. 12. 2010 14:37
To je běžné u hodně puberťáků....

Tak tohle mi na cikánech fakt nevadí, myslím že většina bílých výrostků mluví stejně. Když se mnou mlátila puberta, taky jsem se rozčilovala, na co mi je znalost fyziky a kdy je jaký blb narodil - patří to k věku. Problém je, když se v tomto stavu člověk zakonzervuje a nejde dál. Ale pořád mi to nevadí, protože neznalostí většinou nikoho neobtěžujete. Vadí mi, že když přijedu k tchyni která chudák bydlí na "cikánském sídlišti" na severu Čech, cítím smrad, vidím bordel a bojím se projít hromadou odpadků a lidských výkalů. Slyším řev a v noci tam nespíme (zkusili jsme to jednou a tchyně stála celou noc u okna, aby nám něco neudělali s autem). A takové krásné normální sídliště to bylo, když byl manžel malý, bydlelo tam pár slušných cikánů, žádné potíže. To mi fakt vadí. Tchyni musíme přestěhovat, nedá se tam žít - je hrůza, že naprosto nevinná stará žena musí pryč ze svého domova, i když nikomu neublížila a řádně platí nájem (na rozdíl od usurpátorů).

0 0
možnosti

Smrť

10. 12. 2010 14:52
Re: To je běžné u hodně puberťáků....

To vám smáznou. Mě významem (prkotiny popisované autorkou blogu) i obsahově podobný (osobní zkušenosti s etnikem) příspěvek okamžitě sejmuli i s dukáty Rv.

0 0
možnosti

Smrť

10. 12. 2010 14:27
Svoboda slova!

Drahý "nejdůvěryhodnější" zpravodajský servere, já tady napíšu dlouhý odstavec osobních zkušeností a poznatků (žádné plky z třetí ruky), ve kterém jsou jedinými vulgárními výrazy vytečkované citace našich romských spoluobčanů, a vy reagujete smazáním? Jste na sebe hrdí, cenzoři?

0 0
možnosti

Livrak 5

10. 12. 2010 14:29
Re: Svoboda slova!

Nejdůvěryhodnější prej. ;-DR^

0 0
možnosti

blabla1

10. 12. 2010 14:00
Anticikánisti

Většina lidí nejsou žádní rasisti, ale anticikánisti, páč jiné etnikum jim nevadí.

0 0
možnosti

Naivní volič

10. 12. 2010 12:59
Já jsem slečnu autorku pochopil.

Uslyší-li cestující metra v New Yorku nadávat americké studenty na zbytečnost výuky angličtiny, připadne jim to "tak nějak" normální. Budou-li však stejně nadávat mladí imigranti třeba z Tramtárie, připadne jim to nenormální. Protože i u nás je jednou z omluv neintegrovanosti Cikánů do společnosti právě špatná znalost češtiny.

0 0
možnosti

pedr64

10. 12. 2010 13:15
Re: Já jsem slečnu autorku pochopil.

kdyby ti kluci nadávali cigánsky, tak bych to chápal taky. Ale oni nadávali česky, takže ten jazyk nejen ovládají, ale i mezi sebou používají

0 0
možnosti

Pouyit

10. 12. 2010 12:44
Ach ti cikani!

kdyz v Cesku kazdy mluvi spisovnou cestinou,oni umi jen tu blbou rec,kterou nikdo nemluvi!

0 0
možnosti

veš na pleši

10. 12. 2010 12:59
Re: Ach ti cikani!

Kritici se žádají, aby si nainstalovali českou znakovou sadu a pochopili, že po interpunkčním znaménku se dělá mezera.

0 0
možnosti

Více takových Kožených

10. 12. 2010 12:43
No vidíte

já jsem na jednom online chatu viděl dívku zhruba vašeho věku šňupat přímo před web kamerou kokain a když použiju oslí můstek, co používáte vy, můžu říct: proč všechny mladé dívky šňupají kokain?

0 0
možnosti

Viviana

10. 12. 2010 12:36
Nevím-

Četla jsem "jen" článek, nikoli diskuzi, tak možná už to někdo řekl, ale to, co jste popsala, rozhodně není charakteristické jen pro "mladíky". A spíš bych ještě řekla, že to byl na dnešní poměry celkem umírněný rozhovor. Dneska jsem šla po ránu od autobusu, za mnou dvě mladičké slečny (pleti jako padlý sníh :)), a kdybych měla interpretovat jejich rozhovor, tak se budu červenat. A to se nepovažuju za nijak prudérní osobu, určitý výrazy jsou koření jazyka. Ale použít v jedný větě třikrát různou modifikaci výrazu "p*ča zatuchlá", to asi chce nějaký zvláštní vlohy...

:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 26
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1125x
Je mi 23 let, pracuju, ve volném čase maluju a občas taky něco napíšu :)

Seznam rubrik