Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PJ

Ony zřejmě StarWars nejsou pro každýho. Stejně tak jako StarTrek či StarGate.

Od konce základky (počátek 80. let) přes gympl až na vejšku jsem hltal všechny možný sci-fi knížky, který se u nás (pro mě však jen v češtině nebo slovenštině) daly sehnat, na koleji pak i ze samizdatu. Takže jsem na poli cestování vesmírem měl načteno fakt hodně (tehdy platilo i pravidlo, že kdo nečetl Stopařova průvodce po Galaxii, není pravej matfyzák). A i přes tohle všechno mě první dvě jmenovaný ságy vůbec nezaujaly, sice jsem SW viděl všechny v časovým sledu, jak byly natočeny, ale víceméně tak nějak z povinnosti. Nebylo v nich nic, co by mě upoutalo.

Další legenda, ST byla pro mě nudná ještě víc, jestli jsem viděl celkem nějakých 10 dílů z těch několika řad a sezon, je to hodně, viděl jsem je vyloženě jen proto, že v danou chvíli zrovna nebylo co dělat.

Zato tý třetí sáze jsem propadnul zcela. Začalo to úžasným filmem s Kurtem Russelem a Jamesem Spaderem, na který jsem šel do kina 3x po sobě a když se pak na přelomu tisíciletí objevil v telce pokračovací seriál, byl videorekordér v denním zápřahu, abych nepřišel o žádný díl, když dementi z n@vy zvolili tak blbej vysílací čas... dokonce i na UPS jsem VHSku pro jistotu napojil. Těch 10 sezón jsem viděl už 3x, pak 2x spinoff Atlantis a teď podruhý hltám Universe, konečně jsem se dočkal dabovaný verze, poprvý jsem z titulkovaný vůbec nic neměl, pamatuju si z ní kulový.

Zbývá jen otázka, proč u mě Hvězdný války ani StarTrek neuspěly, zatímco Hvězdná brána jo. Jako první důvod mě napadá, že první dvě ságy jsou v současnosti zcela nereálný, odehrávají se buďto v budoucnosti nebo v jiný paralelní realitě, zatímco Hvězdná brána je vyloženě ze současnosti a propast mezi realitou a fikcí je mělká a krátká. Taky je v ní v takovým akurátním poměru namíchána věda, akce, psychologie, politika a filosofie, čili je to mnohem víc atraktivní. Člověk si pak často říká: "jé, to by byla paráda, kdyby ta možnost cestovat bránou opravdu existovala..."

0 0
možnosti
Foto

:D! Já miluju Hvězdné války.

0 0
možnosti
JC

Vůbec nic jste nepochopila.

Hvězdné války je PARODIE.

0 0
možnosti
Foto

však jsem se již na začátku přiznala k neznalosti tohohle filmu a vůbec žánru :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 26
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1125x
Je mi 23 let, pracuju, ve volném čase maluju a občas taky něco napíšu :)

Seznam rubrik